Apply Now HBL Customer Services Officers Jobs 2021| Online Apply | Habib Bank Limited Jobs 2021 | Jobs in Pakistani Banks

Apply Now HBL Customer Services Officers Jobs 2021| Online Apply | Habib Bank Limited Jobs 2021 | Jobs in Pakistani Banks
Habib Bank Limited Jobs 2021


      

Applicant is invited online on HBLfrom high-competence, qualified, and energetic professionals who are looking for a brilliant career in the HBL CUSTOMER SERVICES OFFICERS sector. These candidates are invited by HBL  is Biggest Bank of Pakistan.

HBL Bank open jobs Vacancies HBL CUSTOMER SERVICES OFFICERS. Applicant  can get further details like Job Descriptions, Job tasks, Eligibility requirements. Applying method and  Procedure, also Skills required.

Job Announcement Date

28-08-2021

Last Date to Apply

26-09-2021

Education

Bachelor’s or Master's Degree

Gender Required

Male/Female

Age Limit

18 plus

Cities

All Over Pakistan

Job Category

Government

Job Time/Type

Full Time

Vacancies

Multiple

Ads Newspaper

HBL Website

Join WhatsApp Group

Click to Join

 

Open Jobs Vacancies of:

HBL Customer Services Officers 


    


ABOUT Company


  اصل میں 1941 میں قائم کیا گیا ، ایچ بی ایل نے 1947 میں محمد علی جناح کی درخواست پر اپنے آپریشن پاکستان منتقل کیے ، اس لیے ملک میں اس کی بنیاد رکھنے والا پہلا کمرشل بینک بن گیا۔

  ایک ترقی پسند سفر پر گامزن ، HBL مسلسل برسوں میں بڑھتا اور پھیلتا رہا۔  بینک کی پہلی بین الاقوامی شاخ کولمبو ، سری لنکا میں 1951 میں کھولی گئی ، جبکہ مشہور HBL پلازہ کی عمارت نے 4 ستمبر 1971 کو اپنا کام شروع کیا۔
  بڑے گھریلو حصص کے ساتھ ، ایچ بی ایل کو 1974 میں قومی شکل دی گئی۔ بینک بینکنگ انڈسٹری میں ٹرینڈ سیٹٹر بن گیا ، اندرونی بیرونی ترسیلات زر میں شیر کا حصہ اور چھوٹی صنعتوں ، تاجروں اور کسانوں کو قرضوں میں مارکیٹ کا بڑا حصہ حاصل کیا۔
  فروری 2004 میں بینک کی نجکاری کی گئی اور مینجمنٹ کنٹرول اے کے ایف ای ڈی کے حوالے کر دیا گیا۔  اپریل 2015 تک حکومت پاکستان نے پرائیویٹائزیشن کمیشن آف پاکستان کے ذریعے اپنی پوری شیئر ہولڈنگ کو 41.5 فیصد تقسیم کر دیا ، جس سے ایچ بی ایل پاکستان کا سب سے بڑا نجی بینک بن گیا۔
  ایچ بی ایل نہ صرف بینکنگ انڈسٹری میں سرخیل رہا ہے بلکہ ایک ایسا پلیٹ فارم بھی رہا ہے جس نے لاکھوں لوگوں کے خوابوں کو فعال کیا ہے۔  یہ بار بار ، ایسے اقدامات کے ذریعے تبدیلی کے لیے ایک اتپریرک ثابت ہوا ہے جس نے پاکستان کی شبیہ اور ساکھ کو بلند کیا ہے۔  ایچ بی ایل پی ایس ایل کے ذریعے پاکستان میں بین الاقوامی کرکٹ کو واپس لانے سے لے کر ، احساس ایمرجنسی کیش پروگرام جیسے تاریخی اقدامات کے ذریعے ملکی معیشت کو مضبوط بنانے میں مدد دینے کے لیے ، ایچ بی ایل زندگیوں کو بہتر بنانا جاری رکھے ہوئے ہے۔

  ایچ بی ایل کے لیے ، بینک کی ساکھ اور اس کی بنیادی اقدار کے لیے وابستگی کا تحفظ اور پرورش انتہائی اہمیت کا حامل ہے۔  بینک توقع کرتا ہے کہ تمام ملازمین اپنے آپ کو ضابطہ اخلاق اور کاروباری طرز عمل کے مطابق چلائیں گے جو ملازمین اور بورڈ آف ڈائریکٹرز کو ان کے اعمال میں رہنمائی فراہم کرتا ہے اور اخلاقیات اور سالمیت کے اعلی معیار کے اعلان کے طور پر کام کرتا ہے۔  ضابطہ اصول بتاتا ہے اور HBL میں کاروبار کے انعقاد میں مناسب طرز عمل اور اخلاقی رویے کے لیے آواز کا تعین کرتا ہے۔  یہ بورڈ اور HBL کے تمام ملازمین پر ان کے فیصلوں اور سرگرمیوں میں ملازمت کے دائرہ کار میں ، یا بینک کی نمائندگی کرتے وقت لاگو ہوتا ہے۔  بورڈ ، چیئرمین اور صدر کی حتمی ذمہ داری ہے کہ وہ بینک کے کاموں کی قانونی حیثیت اور سالمیت کو یقینی بنائیں جبکہ روزانہ کی ذمہ داری لائن مینجمنٹ اور ہر ملازم پر عائد ہوتی ہے۔