How To Write Resume Part 2
میں اسے شاید ریزیومے کے خلاصے کے نیچے ڈالنے کی سفارش کروں گا کیونکہ جب بھرتی کرنے والا آپ کی معلومات کو اسکین کر رہا ہوتا ہے ، آپ اس بات کو یقینی بنانا چاہتے ہیں کہ وہ جان لیں کہ آپ کے پاس اس نوکری کی جگہ خالی مدت کو انجام دینے کے لیے ضروری تمام خصوصیات ہیں۔ اور پھر اس کا باقی حصہ اس بات کی تائید کرسکتا ہے کہ آپ جانتے ہیں کہ اسے کس طرح کرنا ہے۔ لیکن آپ ریزیومے اور درخواست دہندگان کے ڈھیر سے باہر نہیں نکلنا چاہتے کیونکہ وہ واقعی اس بات کا یقین نہیں کر رہے تھے کہ آپ کے پاس وہ مہارت یا قابلیت ضروری ہے۔
بالکل ٹھیک. تو اب ہم ریزیومے کے آخری حصے کی طرف آرہے ہیں ، جو اختیاری ہے جہاں آپ ایوارڈز ، کامیابیوں ، اشاعتوں ، یا مشاغل کی فہرست منتخب کرتے ہیں۔ اب ، یہ ایک بہت اچھا سیکشن ہے اگر آپ کی پیشہ ورانہ پیشکش میں کوئی ایسی چیز ہے جسے آپ شیئر کرنا چاہتے ہیں لیکن آپ کو ایسا محسوس نہیں ہوتا کہ دوسرے سیکشن میں واقعی فٹ بیٹھتا ہے۔
تاہم ، میں یہ کہوں گا کہ آپ واقعی اس بات کو یقینی بنانا چاہتے ہیں کہ جو کچھ بھی آپ یہاں شامل کرتے ہیں وہ ہاتھ کے کردار سے کافی متعلقہ ہے۔ اور اس کی وجہ یہ ہے کہ آجر واقعی وقت کے لیے تنگ ہوتے ہیں جب وہ ان تمام ریزیومے کی خدمات حاصل کر رہے ہوتے ہیں اور اسکین کر رہے ہوتے ہیں۔ لہذا آپ اس بات کو یقینی بنانا چاہتے ہیں کہ جو کچھ آپ اپنے بارے میں یہاں فراہم کر رہے ہیں وہ آپ کی پیشہ ورانہ پیشکش کی حمایت کرتا ہے اور اس میں اضافہ کرتا ہے بجائے اس کے کہ آپ کے اہم کارنامے ڈوب جائیں۔
یہ دوبارہ کہنا نہیں ہے ، یہ سیکشن مت کرو۔ لیکن صرف یہ یقینی بنائیں کہ آپ کے پاس اپنی وجوہات ہیں کہ آپ ایسا کیوں کر رہے ہیں۔ اس سے پہلے کہ میں آگے بڑھوں ، یاد رکھو کہ اگرچہ یہ ریزیومیٹ فارمیٹ زیادہ تر لوگوں کے لیے واقعی بہت اچھا کام کرتا ہے ، یہ مکمل طور پر قابل تطبیق ہے ، اور آپ کو اسے اپنے پیشہ ورانہ بصیرت کے مطابق ڈھالنا چاہیے کہ کس چیز کو سب سے اہم اور کہاں رکھنا ہے۔
مثال کے طور پر ، اگر آپ پروفیسر یا صحافی ہیں تو آپ اس اختیاری اشاعت کے سیکشن کو منتقل کرنے کے لیے کافی ہوشیار ہوں گے جس کے بارے میں میں نے ریزیومے میں مزید نیچے ڈالنے کے لیے کہا تھا تاکہ آپ اس اہم پیشہ ور کو شامل اور ڈسپلے کر سکیں۔ قابلیت تو صرف پرائم رئیل اسٹیٹ کے اس اصول کو آپ کی رہنمائی کرنے دیں ، یہ جانتے ہوئے کہ آپ کے ریزیومے میں جتنی اونچی چیز ہے ، اس پر اتنی ہی زیادہ توجہ دی جائے گی۔ لہذا اپنے ریزیومے پر اپنے مواد کی جگہ کو بہت جان بوجھ کر اور بہت دانشمندی سے ترجیح دیں۔
بالکل ٹھیک. لہذا اب جب ہم ریزیومے کو فارمیٹ کرنا جانتے ہیں ، ہم اس اہم ٹپ کے بارے میں بات کر سکتے ہیں جس کا میں نے آپ سے کچھ عرصہ پہلے وعدہ کیا تھا ، جو کہ آپ کے بلٹ پوائنٹس کو کس طرح مکمل کریں ، ٹھیک ہے؟ میں اس کے بارے میں بہت پرجوش ہوں۔ بلٹ پوائنٹس آپ کے تجربے کی فہرست کے سب سے اہم اجزاء میں سے ایک ہیں کیونکہ یہ آپ کو اپنی قیمت ثابت کرنے اور اپنی اہم کامیابیوں کو ظاہر کرنے کا موقع فراہم کرتے ہیں۔
تو
پہلا قدم یہ ہے کہ ہر بلٹ پوائنٹ کو ایک مضبوط ایکشن فعل سے شروع کیا جائے۔ اس طرح
کی چیزیں ڈیلیور کی جائیں گی ، حاصل کی جائیں گی ، ڈرائیو کی جائیں گی۔ یہ آپ کو ایک
کمپنی کو فعال طور پر چیزیں فراہم کرنے کی حیثیت دیتا ہے بجائے اس کے کہ آپ کے آجر
نے آپ کو کیا کرنے کے لیے کہا۔ اپنے کارناموں کو بیان کرنے کے لیے ان بلٹ پوائنٹس
کا استعمال کریں ، یا اس سے بھی بہتر ، ان کی مقدار اور پھر کاروبار پر ان کے
اثرات کو ظاہر کرنے کے لیے۔
ایک عظیم بلٹ پوائنٹ میں جب ممکن ہو تو نمبر شامل ہوتے ہیں اور ہمیشہ سوال کا جواب دیتے ہیں ، تو کیا؟ تو میرے پاس یہاں ایک مثال ہے جو میں آپ کے ساتھ شیئر کرنے جا رہا ہوں۔ اختتام ہفتہ کی شفٹوں کے دوران پیش کیے جانے والے کھانے پینے کے مابین واقعی بہت بڑا فرق ہے اور کاروباری اوقات کے دوران اوسطا 100 100 گاہکوں کو اعلی معیار کی فوڈ سروس اور مسروب کی جوڑی کی تجاویز دے کر کسٹمر کی وفاداری کو فروغ دیا۔ کون سا آجر کے لیے زیادہ مجبور لگتا ہے؟ دیکھیں کہ یہ اثر کتنا اہم ہے؟
اور پھر ایک عظیم بلٹ پوائنٹ کا آخری تیسرا جزو مختصر ہو رہا ہے۔ اسے مختصر رکھنا بہت ضروری ہے۔ ایک سے دو لائنیں زیادہ سے زیادہ یہاں ضروری ہے۔
بالکل ٹھیک. ہم آرٹیکل کے چوتھے اور آخری ٹپ پر پہنچ چکے ہیں ، جو کہ آپ کے ریزیومے کے مطابق ہے۔ یہ ایک ٹپ ہے جسے بہت سے لوگ نظر انداز کرتے ہیں ، لیکن یہ مرکزی ریزیومے کی حکمت عملی کا وہ دوسرا جزو ہے جسے میں مضمون کے آغاز میں چھیڑ رہا تھا۔
اور جب لوگ کوشش کرتے ہیں اور یہ کرتے ہیں ، اکثر اوقات ، وہ جانتے ہیں کہ انہیں ایسا کرنے کی ضرورت ہے۔ لیکن وہ نہیں جانتے کہ یہ کیسے کرنا ہے کیونکہ ، سب سے پہلے ، اس کو بھرتی کے عمل کے بارے میں بصیرت درکار ہے۔ اور دوسری بات ، اس کے لیے بہت زیادہ تنقیدی سوچ کی ضرورت ہے۔ بنیادی طور پر ، اپنے تجربے کی فہرست کو کامیابی کے ساتھ تیار کرنے کے ل you ، آپ کو اپنی پیشہ ورانہ پیشکش کو اس انداز میں تیار کرنا ہوگا جو دو اہم سامعین- بھرتی کرنے والے اور درخواست دہندگان سے باخبر رہنے کے نظام کو اپیل کرے۔
اور
اگر آپ ایسا نہیں کرتے ہیں تو ، آپ بنیادی طور پر اپنے آپ کو اپنا بہترین شاٹ نہیں
دے رہے ہیں کیونکہ آپ صرف تمام ممکنہ آجروں کو ایک عام ریزیومے بھیج رہے ہیں جو آپ
کے ماضی میں کیے گئے کاموں کے بارے میں بات کرتا ہے۔ ایسا نہیں ہے کہ یہ آپ کو کامیابی
کے لیے کس طرح قائم کرے گا اور مستقبل کے آجر کے لیے قیمتی ہوگا۔



0 Comments